Politica de retur

 

 

Cum returnezi?

Singura metodă acceptată de retur este ridicarea prin Curier. Pentru această metodă necesita in prealabil completarea unui formular de retur completând formularul din subsolul paginii. Returnarea se face gratuit!

Trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.

Returnarea banilor se face în termen de 14 zile în funcție de cât de repede ajunge produsul la noi și cât de repede se face decontul de către bancă.

E important ca tu sa returnezi responsabil!

Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat.

Asta inseamna ca ambalajele sa nu fie rupte sau deteriorate (cutiile deschise)

 

 

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?

Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Retur gratuit in 30 de zile

VASELSTEF PRIMA VOLTA SRL isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat.
Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.

Returul banilor

Clientii care achita comenzile online cu cardul pot primi banii inapoi pe card pentru produsele returnate, in cel mult 24 ore de minute de la solutionarea returului.

Dacă ai anulat comanda, banii iti vor fi transferati in maximum 24 ore de la confirmarea anularii.

Metoda de retur prin curier

  1. Completează formularul de retur aflat mai jos. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Completezi numărul de comandă, numele si prenumele, adresă de e-mail, adresa de unde vrei să ridicăm produsele pe care care vrei să le returnezi, cantitatea si motivul returului.
  2. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar sau cash prin intermediul curierului.
  3. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail si/sau SMS despre statusul comenzii.

Te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.

Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.

Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.