Metode de livrare

Toate produsele sunt furnizate doar pe teritoriul România în baza unei comenzi ferme.

Metode de livrare:

  • Prin curier (Fan Courier) la adresa solicitată de dvs.
  • Prin curier (Fan Courier) cu ridicare personală din easybox

Perioada estimata de livrare este între 48 ore (pentru produsele aflate în stoc) și până la 8 zile lucratoare de la procesarea comenzii, dar poate varia in perioada sarbatorilor legale acest lucru fiind anuntat in prealabil pe site.

Comanda se face online, prin Cosul de Cumparaturi. Comanda se considera valabila numai dupa ce all4coffee.ro confirma Clientului prin e-mail/telefon posibilitatea onorarii acesteia.

Clientul poate anula comanda prin intermediul secțiunii Cont client – Comenzi, prin e-mail sau telefonic in aceeasi zi in care a fost plasata pana la ora 23.59. Comanda nu mai poate fi anulata dupa ce a fost primita prin email confirmarea livrarii coletului. Anularea sau modificarea comenzilor plasate pe site se poate face daca si numai daca produsele sau serviciile nu au depasit etapa de expediere.

Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).

Magazinul online ALL4COFFEE nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

ALL4COFFEE poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului all4coffee.ro /partenerilor;
  • livrari consecutiv esuate;
  • alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

In anumite situatii si pentru motive justificate, ALL4COFFEE isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In cazul in care un Produs comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre ALL4COFFEE, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt. In aceste situatii ALL4COFFEE va anunta Clientul pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon furnizat de Client.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se poate face doar prin card de credit/debit online în momentul finalizării comenzii pe site-ul all4coffee.ro.

Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.

Expediem colete doar pe teritoriul României prin servicii de curierat (Fan Courier) cu livrare la adresa specificată de dvs. sau, la cerere, prin easybox, in functie de metoda aleasă de dvs. inainte de finalizarea comenzii.

In momentul predarii produselor curierului vă vom anunța printr-un e-mail și prin SMS. Mesajul va conține numărul de AWB asociat coletului. ALL4COFFEE.RO nu răspunde de eventuale intarzieri după ce coletul a fost predat curierului.

In cazul in care ati solicitat ridicare personala din easybox, veti fi anuntat printr-un SMS si prin e-mail și vi se va transmite codul de deblocare a locker-ului

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), ALL4COFFEE va informa Clientul despre indisponibilitate. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar ALL4COFFEE va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Prin semnarea bonului de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.